Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа спринт 1.7 16в боксьор- 1983г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    по книга е 4 литра ,но дефакто към 3,6 -3,7 литра.
    alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
    alfa 33 1.7 IE 92гд.
    alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
    lancia delta 1.9td 99гд.

    Comment


    • #32
      Ако си отварял мотора е 4.600 иначе 4л. с филтъра до макса слагай задължително хубав маслен ф-р и 10w60 да нямаш грижи,след това газ до ламарината и отново в бокса като мен.Шегувам се

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
        Ако си отварял мотора е 4.600 иначе 4л. с филтъра до макса слагай задължително хубав маслен ф-р и 10w60 да нямаш грижи,след това газ до ламарината и отново в бокса като мен.Шегувам се
        колега ти да не го пълниш до капачката,максимума е 4 литра ,но никой не слага макс,до средата на щеката е както казах 3,6 литра.все пак моите са 8 -клапанови ,16 клапановите може да събират повече
        Last edited by becksalfa; d.m.y г., 21:05.
        alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
        alfa 33 1.7 IE 92гд.
        alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
        lancia delta 1.9td 99гд.

        Comment


        • #34
          мм тук аз също бих те опровергал че даже и на 1.3 боксера(какъвто карах до скоро) 3.6 л масло незнам дали ще се подаде и на минимума-на 33-ката когато скоро смених маслото сипахме 4 литра и половина и се показа над средата-около максимума-аз винаги го държа там -по-добре да си плува в масло отколкото да съхне!
          Иначе колегата отностно какво масло зависи много и как мислиш да я караш-веднага покрепям колегата реалсекс аз си карам с Аджип и нямам грижи за мотула няма спор но си е по-скъпичко масло,разбира се и селения 20к за алфа си е много добър избор!
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • #35
            Колега всичките ми коли и моята и на жената и на бащата и всички служебни са били и са на макс това не са жигули да го горят или москвичи да текът че да пестиш.Съветвам те ако караш на заварка 5-7000об. по продължително време дръж всичко на макс а ти как си решиш.А що се отнася до капачката не знам къде е докато навъртя 10 000 забравям и след това търся из форума къде се намира и как се отваря

            Comment


            • #36
              http://ew5.earlweb.com/recommendatio...3&vehicle=1560
              кой колкото иска да слага избора е негов,макс е 4 литра.хванах се за това че при отваярян двигател става 4,5 литра .повече не искам да споря.
              alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
              alfa 33 1.7 IE 92гд.
              alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
              lancia delta 1.9td 99гд.

              Comment


              • #37
                мм няма и смисъл колега аз вече незнам но от 3 год карам алфа с боксер мотор и съм сменял да не се изхвърлям ама поне 10 пъти масло да не казвам и повече и 4 литра никога не са ми стигали пък те в книгите може много неща да си пишат -освен сериозно да ни удрят в литрите в опаковките немога да си го обесня!но си е факт аз винаги взимам 5 литра масло -хубаво изтичане 20-тина минутки + смяна на филтъра и след това около 4,5 литра масло до около максимума -това е реалността!
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #38
                  На сух двигател току-що сглобен - 4,6 л.
                  След източване и смяна на филтър - 4 л.
                  Разликата между мин. и макс. на щеката е 1,2 л.
                  При загрят двигател (90ºC) налягането на маслото е:
                  - при 800 об.: 1,2 до 2.8 бара
                  - при 5500 об.: 4,2 до 5,8 бара
                  Много е вероятно обаче тези стойности да важат за стари видове чорби (масла от 80-те)
                  Все пак алфасюдските боксери вече честват 40-та годишнина.
                  Та това пише за мазането на боксерите в учебник на ТУ.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #39
                    Писали сме много по темата, но от опит знам, че всеки мотор е със собствен характер.
                    По-скоро е важен характера на собственика му.
                    Сухия мотор след ремонт има действително нужда от повече масло, защото главите са сухи, а там се задържа доста масло.
                    По-интересен е момента след това.
                    Моите винаги са задържали около 3.6-3.8 литра масло!
                    И пет да сложа, само след два дена си идва на ниво малко под половината между белезите и си стои там.
                    Кача ли я на магистрала, нужни са около 100 километра и пак го издухва.
                    Изобщо не се втелявайте по това, колко точно трябва да е маслото!
                    Гледайте да показва нещо на пръчката и щом се държи там и лампата не присветва, значи всичко е наред!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                      На сух двигател току-що сглобен - 4,6 л.
                      След източване и смяна на филтър - 4 л.
                      Разликата между мин. и макс. на щеката е 1,2 л.
                      При загрят двигател (90ºC) налягането на маслото е:
                      - при 800 об.: 1,2 до 2.8 бара
                      - при 5500 об.: 4,2 до 5,8 бара
                      Много е вероятно обаче тези стойности да важат за стари видове чорби (масла от 80-те)
                      Все пак алфасюдските боксери вече честват 40-та годишнина.
                      Та това пише за мазането на боксерите в учебник на ТУ.
                      Напълно съгласен.По старите боксери ги дават със 15 или 20w50.Налягането и сега е същото ако ти е читав мотора.

                      Comment


                      • #41
                        Принципно винаги я чакам да загрее и тогава я напъвам, защото чука биелен лагер мисля че, но като загрее се оправя и чукането изчезва, вероятно още е малък луфта и като загрее се оправя де да знам... Как става пък тогава маслото е по-рядко...
                        Няколко човека казаха аджип да купя, мисля да го сменя и да пробвам. На моита щека при първото проверяване показваше толкова колкото и сега показва след 2000 км. м/у минимум и максимум.

                        Днеска даже бях с нея на gumball 3000, който има фейсбук може да разгледа снимките на тоя линк (не изисква приятелство за да ми се разглеждат снимките)
                        Линк: http://www.facebook.com/#!/media/set...00000989780278
                        Last edited by Niki2105; d.m.y г., 03:44.

                        Comment


                        • #42
                          Много ме съмнява да е лагер ужасно чука хеля пък като загрее по скоро си виж водната помпа.При мен е тя на студено има едно леко чукане досущ като на лагер и като загрее изчезва.Откачи си ремъка (генераторния) и пробвай без него ако го има пак чукането пиши има и други варианти.опс забравих маслото на макс няма да съжаляваш.Успех
                          Last edited by coca-cola; d.m.y г., 20:22.

                          Comment


                          • #43
                            колега ще ти кажа че боксера колкото повече масло има толкова по добре и над максимума да е пак няма да му е лошо ако не ти се дават пари за 5 литра кажи си но ако не е така земи 5 литра напални до горе предитова както знаеш на загрял двигател точиш махаш филтара чакаш още може да земеш една фуния и там дето го наливаш маслото духаш няколко пати да изкара сички мизерии о остатака слагаш новия филтър затваряш пробката и наливаш 4литра изчакваш 5мин. гледаш до каде е и доливаш до максимума затваряш тапата дето ОЛИО пише и караш това е боксера колкото повече масло има толкова по добре успех а и друго селения 20К от България не си земаи по добре си поръчаи от извън България

                            ---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

                            Eто от тук може си земеш масло качествено на добри пари !!!! Само доставката незнам какви пари е!!!

                            http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...W40::4771.html
                            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                            Comment


                            • #44
                              Като пробвам без ремъка на водната помпа ще пиша... Четох на всякъде пише, боксера ако има масло над мин и максимум или дори да е на максимума си го лапва и застава на нивото м/у мин и макс... Защо трябва да и наливам след като го яде, съгласен съм и с твоито мнение, но много хора твърдят обратното... Все пак ще налея близо до максимума, да не казвам до него Поздрави !

                              Comment


                              • #45
                                Почна работата по купето официално от днес- свалени са калниците вече. Етапно ще се прави- първо предницата.
                                Коша е скъсан... Снимки ... Като има и нещо свършено, не само разглобено

                                П.С Не е от водната помпа цъкането... Масло сложих мобил 15х40 4 литра 57 лева
                                Засега ... Мисля че се ядва двигателя, но няма да мине и той без ревизия по-натам. Ще има изненади

                                Comment

                                Working...
                                X