по книга е 4 литра ,но дефакто към 3,6 -3,7 литра.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа спринт 1.7 16в боксьор- 1983г.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщениеАко си отварял мотора е 4.600 иначе 4л. с филтъра до макса слагай задължително хубав маслен ф-р и 10w60 да нямаш грижи,след това газ до ламарината и отново в бокса като мен.Шегувам сеLast edited by becksalfa; d.m.y г., 21:05.alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
alfa 33 1.7 IE 92гд.
alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
lancia delta 1.9td 99гд.
Comment
-
мм тук аз също бих те опровергал че даже и на 1.3 боксера(какъвто карах до скоро) 3.6 л масло незнам дали ще се подаде и на минимума-на 33-ката когато скоро смених маслото сипахме 4 литра и половина и се показа над средата-около максимума-аз винаги го държа там -по-добре да си плува в масло отколкото да съхне!
Иначе колегата отностно какво масло зависи много и как мислиш да я караш-веднага покрепям колегата реалсекс аз си карам с Аджип и нямам грижи за мотула няма спор но си е по-скъпичко масло,разбира се и селения 20к за алфа си е много добър избор!Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Колега всичките ми коли и моята и на жената и на бащата и всички служебни са били и са на макс това не са жигули да го горят или москвичи да текът че да пестиш.Съветвам те ако караш на заварка 5-7000об. по продължително време дръж всичко на макс а ти как си решиш.А що се отнася до капачката не знам къде е докато навъртя 10 000 забравям и след това търся из форума къде се намира и как се отваря
Comment
-
http://ew5.earlweb.com/recommendatio...3&vehicle=1560
кой колкото иска да слага избора е негов,макс е 4 литра.хванах се за това че при отваярян двигател става 4,5 литра .повече не искам да споря.alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
alfa 33 1.7 IE 92гд.
alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
lancia delta 1.9td 99гд.
Comment
-
мм няма и смисъл колега аз вече незнам но от 3 год карам алфа с боксер мотор и съм сменял да не се изхвърлям ама поне 10 пъти масло да не казвам и повече и 4 литра никога не са ми стигали пък те в книгите може много неща да си пишат -освен сериозно да ни удрят в литрите в опаковките немога да си го обесня!но си е факт аз винаги взимам 5 литра масло -хубаво изтичане 20-тина минутки + смяна на филтъра и след това около 4,5 литра масло до около максимума -това е реалността!Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
На сух двигател току-що сглобен - 4,6 л.
След източване и смяна на филтър - 4 л.
Разликата между мин. и макс. на щеката е 1,2 л.
При загрят двигател (90ºC) налягането на маслото е:
- при 800 об.: 1,2 до 2.8 бара
- при 5500 об.: 4,2 до 5,8 бара
Много е вероятно обаче тези стойности да важат за стари видове чорби (масла от 80-те)
Все пак алфасюдските боксери вече честват 40-та годишнина.
Та това пише за мазането на боксерите в учебник на ТУ.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Писали сме много по темата, но от опит знам, че всеки мотор е със собствен характер.
По-скоро е важен характера на собственика му.
Сухия мотор след ремонт има действително нужда от повече масло, защото главите са сухи, а там се задържа доста масло.
По-интересен е момента след това.
Моите винаги са задържали около 3.6-3.8 литра масло!
И пет да сложа, само след два дена си идва на ниво малко под половината между белезите и си стои там.
Кача ли я на магистрала, нужни са около 100 километра и пак го издухва.
Изобщо не се втелявайте по това, колко точно трябва да е маслото!
Гледайте да показва нещо на пръчката и щом се държи там и лампата не присветва, значи всичко е наред!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщениеНа сух двигател току-що сглобен - 4,6 л.
След източване и смяна на филтър - 4 л.
Разликата между мин. и макс. на щеката е 1,2 л.
При загрят двигател (90ºC) налягането на маслото е:
- при 800 об.: 1,2 до 2.8 бара
- при 5500 об.: 4,2 до 5,8 бара
Много е вероятно обаче тези стойности да важат за стари видове чорби (масла от 80-те)
Все пак алфасюдските боксери вече честват 40-та годишнина.
Та това пише за мазането на боксерите в учебник на ТУ.
Comment
-
Принципно винаги я чакам да загрее и тогава я напъвам, защото чука биелен лагер мисля че, но като загрее се оправя и чукането изчезва, вероятно още е малък луфта и като загрее се оправя де да знам... Как става пък тогава маслото е по-рядко...
Няколко човека казаха аджип да купя, мисля да го сменя и да пробвам. На моита щека при първото проверяване показваше толкова колкото и сега показва след 2000 км. м/у минимум и максимум.
Днеска даже бях с нея на gumball 3000, който има фейсбук може да разгледа снимките на тоя линк (не изисква приятелство за да ми се разглеждат снимките)
Линк: http://www.facebook.com/#!/media/set...00000989780278Last edited by Niki2105; d.m.y г., 03:44.
Comment
-
Много ме съмнява да е лагер ужасно чука хеля пък като загрее по скоро си виж водната помпа.При мен е тя на студено има едно леко чукане досущ като на лагер и като загрее изчезва.Откачи си ремъка (генераторния) и пробвай без него ако го има пак чукането пиши има и други варианти.опс забравих маслото на макс няма да съжаляваш.УспехLast edited by coca-cola; d.m.y г., 20:22.
Comment
-
колега ще ти кажа че боксера колкото повече масло има толкова по добре и над максимума да е пак няма да му е лошо ако не ти се дават пари за 5 литра кажи си но ако не е така земи 5 литра напални до горе предитова както знаеш на загрял двигател точиш махаш филтара чакаш още може да земеш една фуния и там дето го наливаш маслото духаш няколко пати да изкара сички мизерии о остатака слагаш новия филтър затваряш пробката и наливаш 4литра изчакваш 5мин. гледаш до каде е и доливаш до максимума затваряш тапата дето ОЛИО пише и караш това е боксера колкото повече масло има толкова по добре успех а и друго селения 20К от България не си земаи по добре си поръчаи от извън България
---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:23 ----------
Eто от тук може си земеш масло качествено на добри пари !!!! Само доставката незнам какви пари е!!!
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...W40::4771.htmlАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Като пробвам без ремъка на водната помпа ще пиша... Четох на всякъде пише, боксера ако има масло над мин и максимум или дори да е на максимума си го лапва и застава на нивото м/у мин и макс... Защо трябва да и наливам след като го яде, съгласен съм и с твоито мнение, но много хора твърдят обратното... Все пак ще налея близо до максимума, да не казвам до негоПоздрави !
Comment
-
Почна работата по купето официално от днес- свалени са калниците вече. Етапно ще се прави- първо предницата.
Коша е скъсан... Снимки ... Като има и нещо свършено, не само разглобено
П.С Не е от водната помпа цъкането... Масло сложих мобил 15х40 4 литра 57 лева
Засега ... Мисля че се ядва двигателя, но няма да мине и той без ревизия по-натам. Ще има изненади
Comment
Comment